torstai 7. huhtikuuta 2011

" Vielä 5 minuuttia"

Tuttua tuttua, eikö?  Mikäköhän siinä on vaikka nukuin melkein 8 tuntia niin ei se vaan riitä :D. Onneks sentään tulee kokoajan valoisempaa niin on helpompi herätä, toisaalta viikonloppusin ei huvittaisi herätä jo ennen kahdeksaa kun voisi nukkua pidempääkin. Mistä tulikin mieleen että pitäisi varmaan hankkia mustat verhot, mutta voi tulla kalliiksi koska mulla on tosi iso ikkuna mun huoneessa. Ja koska olen muuttamassa tuossa kesän tiennoilla omilleni, niin sen verran laiskanpuoleinen olen etten jaksaisi ehkä rupea vaan pari kuukauden takia laittamaan kiinni niitä niillä nipsuttimilla. Olisin halunnut kirjoittaa tähän vielä enemmän mutta koska olen koulussa eikä minulla ole täällä omia kuvia, niin postaan vielä illalla lisää :D Kiitän ja kuittaan! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti