maanantai 5. joulukuuta 2011

Sekasortoa

Olen nyt tilanteessa, jossa pitäisi tehdä jotain, kokoajan. Jos haluaa saavuttaa hyvän omatunnon, plus paljon muuta.
Nimittäin minulla alkaa olemaan melko kiire saada uusi asunto, sekä töitä.. Ainiin ja se kämppis. Olen kyllästynyt ainaiseen työnhakuun, ja stressiin. Hakemuksia kun on tullut läheteltyä jo muutama, eikä vastausta kuulu mistään. Sama homma kämppiksen etsimisen kanssa, ilmoituksia olen laittanut mutta vastausta ei kuulu. Eilen, pienen hetken ajan (n 5 sekuntia) tunsin itseni hyväksi, ja että kyllä kaikki järjestyy. Koska eihän tämän huonommaksi voi enää mennä, vai..

Yksi asia mikä auttaa, on säännöllinen liikunta. Ei pääse röhnöttämään liikaa koneella, ja saa ylimmääräset rasvat kyytiä. Myös liikunnan jälkeinen olo on aivan parasta. Treeni ohjelmani vaihduttua, olen viime aikona ollut siihen hieman tyytymätön. Se on melko yksipuolinen, ja turhan vakava. Treenaamisen pitäisi kuitenkin olla myös hauskaa. Olen tässä pohtinut että tarvitsisin myös muutosta ruokavaliooni, mutta köyhällä opiskelija budjetilla ei paljoa uskalla alkaa soveltaa nykyistä ruokavaliota, mikä on sangen yksipuolinen. Muutokset kun ovat melko pelottavia. Leivästä olisi kuitenkin taas hyvä päästä eroon, siinä kun on turhan paljon niitä hiilareita. Enemmän minua auttaisi proteiini pitoiset ruuat, mutta ne veivät minulta kerran nälän, pariksi viikoksi. Se ei ollut kovin kivaa.


Venyttely on kivaa. :P ( 8< )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti