keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

Tasapaino

Joskus, rutiinit toivat minulle tasapainoa. Nykyään poikkeukset tekevät minusta tasapainoisemman. Haluan kokeilla, haluan erottua. Haluan tehdä, maistaa asioita joita en ole aikaisemmin tehnyt. Hyvästi ennakkoluuloille. Olen uskaltanut syödä normaalisti, silloin kun on tuntunut ettei se koskaan olisi enää mahdollista. Olen matkustanut bussilla tuntemattomiin paikkoihin, vaikka ahdistuksen määrä on ollut kuvailemattoman suuri. Olen oppinut näkemään asioiden hyvät puolet, silloin kun siihen on ollut vähiten aihetta. Sekä paljon muutakin.

Näinä hetkinä haluaisin entisen psykologini kuulevani kiitokseni. Kiitoksen siitä että on auttanut minua näkemään asiat eri tavalla, rohkaissut tekemään asioita joita en uskalla. Kiitos siitä että olet auttanut minua olemaan tasapainoisempi. En varmaan koskaan voi ilmaista kiitollisuuttani tarpeeksi, enkä koskaan vähättelisi kuuntelemisen tärkeyden merkitystä. Kiitos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti